شناسهٔ خبر: 29509161 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نزاع مرگبار درخاک سفید تهران

متهم اصلی پرونده درگیری منجر به جنایت در منطقه خاک سفید تهران دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

 ساعت 16  روز 15 آبان ماه  خبر مرگ جوانی 20 ساله در بیمارستان ، به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد ؛ با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد که قربانی بر اثر اصابت جسم تیز به قفسه سینه جان باخته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" ، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

---

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در تحقیقت پلیسی اطلاع پیدا کردند که ساعت 12:40 همان روز 15 آبان  ، درگیری خیابانی بین چند جوان در منطقه خاک سفید – خیابان زهدی به وقوع پیوسته و مقتول در این نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

 در ادامه ، کارآگاهان موفق به شناسایی متهمان شدند و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 29 تهران ،چهار نفر در 16 آبان ماه  دستگیر و به اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

در تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت بنام حامد ( 16 ساله ) شدند که فراری بود . سرانجام متهم اصلی پرونده در  24 آبان ماه  در خیابان زهدی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

متهم با وجود انکار اولیه،نهایتا لب به اعتراف گشود و گفت : مقتول به همراه یکی از دوستانش با زن جوانی در خیابان زهدی درگیر شده بود . من و دوستانم از  زن  جوان حمایت کردیم، همین موضوع باعث آغاز درگیری بین ما شد .  از آنجا که چاقویی به همراه داشتم، چاقو را از جیب خود خارج کرده و ضربه ای به سمت مقتول وارد کردم که به سینه اش برخورد کرد ؛ مقتول روی زمین افتاد و من نیز به سرعت از محل فرار کردم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپر پرونده صادر و جهت سایر افراد مشارکت کننده در نزاع منجر به جنایت نیز قرار قانونی صادر و همه متهمان در اختیار دستگاه قضایی قرار رفتند. 

 

کلمات کلیدی

قتل

نزاع دسته جمعی

زن جوان

نظر شما