شناسهٔ خبر: 29502269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از رایزنی‌های فراوان از سوی مسئولان فدراسیون بوکس

هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان بوکس به پدرو سالگادو رسید

پس از رایزنی‌های فراوان مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان، پدروسالگادو مربی کوبایی به زودی برای هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان وارد تهران خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از  رایزنی‌های فراوان مسئولان فدراسیون بوکس ایران با مسئولان فدراسیون جهانی در راستای تقویت کادرفنی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان سرانجام مسئولان فدراسیون کشورمان با یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی نوجوانان و جوانان به توافق نهایی برسند.

"پدرو سالگادو" مربی کوبایی گزینه نهایی فدراسیون بوکس کشورمان است که امروز از سوی مسئولان فدراسیون دعوت نامه وی به فدراسیون کوبا ارسال خواهد شد و سالگادو به زودی پس از طی کردن مراحل اداری و دریافت روادید کشورمان به تهران سفر خواهد کرد.

سالگادو مربی سه ستاره بوکس است که سابقه مربیگری در تیم ملی بوکس ژاپن، کلمبیا، ویتنام را در کارنامه خود دارد. البته او مدت‌ها نیز به عنوان مدیر تیم‌ های ملی کوبا فعالیت کرده و در حال حاضر نیز هدایت تیم ملی اکوادور را برعهده دارد. 

البته  قرارداد سالگادو با فدراسیون بوکس اکوادور طی چند روز آینده به پایان خواهد رسید و پس از اینکه بلافاصله برای گرفتن هدایت تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان راهی تهران خواهد شد.

در ادامه فعالیت‌های مسئولان فدراسیون باید به این نکته نیز اشاره کرد که، قرار است به زودی "آدام کوشیر" رئیس کمیته مربیان آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) به مدت یک هفته به تهران سفر کند و  یک دوره سمینار فنی آموزشی را در تهران برگزار کند. وی از مربیان کشور لهستان است.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما