شناسهٔ خبر: 29407867 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعتراف ژنرال سابق ارتش رژيم صهيونيستي؛

تل آويو در پايين ترين سطح امنيتي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- يک ژنرال بازنشسته ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد تل آويو در پايين ترين سطح امنيتي خود از زمان جنگ اکتبر سال 1973 قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک، يک ژنرال بازنشسته ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد تل آويو در پايين ترين سطح امنيتي خود از زمان جنگ اکتبر سال 1973 قرار دارد .
روزنامه صهيونيستي معاريو نوشت تسويکا فوگل فرمانده سابق منطقه جنوب اسرائيل با انتقاد شديد از سران سياسي و نظامي اسرائيل آنان را به بکار گيري زندگي سياسي و شخصي عليه آينده اسرائيل متهم کرد.
بر اساس گزارش معاريو اين ژنرال بازنشسته ارتش اسرائيل معتقد است اسرائيل قدرت بازدارندگي خود را در برابر جنبش حماس از دست داده است و نيروي بازدارندگي اسرائيل در برابر افزايش توان و قدرت حماس تاثيري ندارد.
تسويکا فوگل تاکيد کرد اوضاع امنيتي اسرائيل در بدترين شرايط خود از زمان جنگ اکتبر سال 1973 قرار دارد. در اين جنگ اسرائيل شکست سنگيني از مصر و سوريه متحمل شد.
گفتني است اويگدور ليبرمن وزير جنگ رژيم صهيونيستي دو روز پيش و پس از موافقت بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم با اجراي آتش بس با جنبش حماس استعفا کرد.

نظر شما