شناسهٔ خبر: 68039638 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اسرائیل ایالت پنجاه و یکم آمریکا است

کارشناس بین‌الملل گفت: اسرائیل به عنوان پایگاه غرب در منطقه برای حفظ سلطه و چپاول سرمایه و تضعیف جبهه مقاومت عمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

 جواد منصوری کارشناس بین‌الملل با اشاره به ترور‌های صهیونیست‌ها اظهار کرد: صهیونیست‌ها روش حذف مخالفانشان را به هر شکل و هر قیمتی پیش می‌برند و ترور یکی از برنامه‌های دائمی آنها است،

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اسرائیل در عراق، ایران، مصر و تونس و سایر کشور‌ها صد‌ها ترور داشته و ترور شهید هنیه، آخرین مورد برای آنها نخواهد بود.

منصوری گفت: آن‌ها بار‌ها عنوان کرده اند که  برای آن که به پیروزی برسند، سیاست قطع رئوس مخالفین را جزو برنامه‌های خود می‌دانند و این موضوع به عنوان یک اصل برای بقای اسرائیل مطرح شده است.

کارشناس بین‌الملل درباره چراغ سبز آمریکا برای ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: به طور معمول اسرائیل اقدامات خود را با آمریکایی‌ها هماهنگ می‌کند. اسرائیل هویت مستقلی ندارد و به نوعی ایالت پنجاه و یکم آمریکا محسوب می‌شود، بنابراین صحبت‌هایی که درباره استقلال خود بدون در نظر گرفتن آمریکا مطرح می‌کنند صحبت‌های بی اساسی است.

وی گفت: اسرائیل به عنوان پایگاه و سکوی آمریکا و غرب در منطقه برای حفظ سلطه و چپاول سرمایه و تضعیف اسلام و جبهه مقاومت عمل می‌کند آنها کشور مستقلی نیستند و در این ترور با آمریکایی‌ها هماهنگ بودند، اما فکر می‌کنم و البته مسئولین ما باید تحقیقات بیشتری کنند که عامل اجرای این ترور می‌تواند منافقین هم باشند.

 

نظر شما