شناسهٔ خبر: 29395531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب:

شانس حضور در مسابقات باشگاه های آسیا را داریم

کرمانشاه - ایرنا - سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: مطمئنم با ادامه همین روندی که از ابتدای فصل داشته ایم می توانیم شانس حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را نیز داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

هوشنگ کاکلوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در صورت کسب یکی از عناوین قهرمانی یا نایب قهرمانی به عنوان نماینده ایران به رقابت های جام باشگاه های آسیا صعود می کند، افتخاری که در تاریخ ورزش استان برای هیچ کدام از تیم های ورزشی کرمانشاه رخ نداده است.
وی در خصوص بازی روز پنجشنبه تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب مقابل فولاد مبارکه سپاهان که به تساوی 27 بر 27 انجامید، گفت: در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و حتی توان شکست این تیم قدرتمند در خانه اش را نیز داشتیم.
کاکلوند ادامه داد: تیم سپاهان یکی از قدرتمندترین تیم های هندبال کشور است به گونه ای که بیش از 10 دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و امسال نیز جزو اصلی ترین مدعیان قهرمانی به شمار می رود.
سرمربی تیم هندبال زاگرس یادآوری کرد: در نیمه اول مسابقه 17 بر 12 از حریف عقب افتادیم ولی با تغییرات تاکتیکی بین 2 نیمه و چیدن آرایش دفاعی جدید توانستیم گل های خورده را جبران کرده و حتی در نیمه دوم با 2 گل از حریف قدرتمند خود پیش بیفتیم.
وی ادامه داد: شرایط به گونه ای بود که تیم زاگرس در دقایق پایانی نیمه دوم یک ضربه پنالتی را نیز هدر داد که اگر آن توپ گل می شد حتی می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم ولی به هر حال کسب نتیجه مساوی در زمین تیمی مثل سپاهان که تا قبل از این دیدار همه حریفان خود را شکست داده بود، کار بزرگی به حساب می آید.
کاکلوند گفت: با این نتیجه همچنان در کورس قهرمانی نیم فصل باقی ماندیم و هم اکنون تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داریم.
سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: تیم ما در پنج مسابقه خود، چهار دیدار را خارج از خانه برگزار کرده و تنها در یک مسابقه میزبان بوده و این به ما در مسابقات برگشت کمک زیادی می کند.
وی همچنین از تیم های سپاهان اصفهان، دهدشت چهارمحال و بختیاری، نیروی زمینی کازرون و مس کرمان در کنار زاگرس اسلام آبادغرب به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی نام برد و افزود: تیم ما موفق به شکست نیروی زمینی کازرون و مس کرمان شده و مقابل سپاهان نیز به تساوی رسید تا تنها یک مسابقه سخت دیگر برابر دهدشت داشته باشد.
کاکلوند ادامه داد: تیم زاگرس اسلام آبادغرب روز جمعه 9 آذر در دیداری حساس و تعیین کننده میزبان این تیم یاسوجی خواهد بود که امیدوارم با حمایت پرشور هواداران بتواند با پیروزی زمین را ترک و گام بلندی برای قهرمانی در نیم فصل بردارد.
سرمربی تیم هندبال اسلام آبادغرب گفت: هواداران پرشور تیم زاگرس در تنها مسابقه ای که این تیم برابر مس کرمان میزبان بود بسیار عالی به تشویق تیم پرداختند و زمینه پیروزی زاگرس را فراهم کردند که امیدوارم در مسابقه برابر دهدشت نیز شاهد حضور پرشور ان ها در سالن باشیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان و شهرستان اسلام آبادغرب حمایت های خود را از این تیم افزایش داده و با تزریق اعتبار و بودجه به تیم زمینه ای فراهم کنند تا نماینده هندبال کرمانشاه در لیگ برتر همچنان با قدرت به کار خود ادامه و برای ورزش استان افتخارآفرینی کند.
در پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولادمبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آبادغرب با پنج مسابقه و 9 امتیاز و با تفضل های 19 و 8 به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند، ضمن اینکه تیم فراز بام دهدشت نیز با هشت امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.
7458/8066

نظر شما