شناسهٔ خبر: 29389387 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی فلسطینیان برای مشارکت در راهپیمایی جمعه «عادی سازی روابط خیانت است»

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی خبری قدس، فلسطینیان در نوار غزه برای مشارکت در سی و پنجمین جمعه از فعالیتهای راهپیمایی های بزرگ بازگشت و شکستن محاصره آماده می شوند و راهپیمایی این جمعه را «عادی سازی روابط خیانت است» نامگذاری کردند.
شورای عالی مرکزی راهپیمایی های بزرگ بازگشت، از فلسطینیان خواست با حضور مردمی گسترده در این راهپیمایی ها، مخالفت خود با عادی سازی روابط را اعلام کنند و به جنبش های مردمی تا رسیدن به اهدافش به صورت کامل، ادامه دهند.
این شورا همچنین در اطلاعیه هایی در صفحه رسمی خود در فیسبوک؛ افزود: «فردا روز ماست تا به مقاومتمان بگوییم متشکریم و آن را در گزینه هایش یاری کنیم و همچنین بگوییم که عادی سازی روابط یک خیانت است».
راهپیمایی های این جمعه، اولین جمعه پس از تشدید تنشهای اخیر در نوار غزه به شمار می آید، تنشهایی که طی آن مقاومت فلسطین توانست وحشیگری رژیم اشغالگر را مهار کند و از طریق عملیات موشکی دقیق که اتوبوس وابسته به نظامیان رژیم اشغالگر را در شرق جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار داد و همچنین موشک باران شهرکهای اسرائیلی نزدیک به مرز غزه و وارد آوردن خسارتهای مادی به رژیم اشغالگر، صهیونیستها را از هر اقدامی باز دارد.

نظر شما