شناسهٔ خبر: 29386935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اتحادیه عرب تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد

اتحادیه عرب در نشست امروز خود استفاده رژیم صهیونیستی از زور بیش از حد علیه ملت فلسطین و نقض آشکار قوانین بین‌المللی را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، امروز در سطح نمایندگان دائمی و به ریاست سودان در مقر این اتحادیه برگزار شد.

«سعید ابوعلی» معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی در سخنانی خواستار توقف نهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین و اجرای مصوبات بین‌‌‌المللی و عربی در این باره شد.

ابوعلی گفت که شورای امنیت از عمل به مسئولیت خود در خصوص تجاوزات اسرائیل علیه غزه عاجز است و آمریکا همچنان به جانبداری از اسرائیل ادامه می‌ٔدهد.

طبق گزارش وبگاه «العرب الیوم»، «عبدالمحمود عبدالحلیم» سفیر سودان در قاهره و نماینده دائمی آن در اتحادیه عرب نیز گفت که این نشست بنا به درخواست فلسطین و موافقت همه اعضای اتحادیه عرب جهت بررسی تجاوزات علیه ملت فلسطین برگزار شد.

وی رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایت‌ها برشمرد و جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.

نماینده سودان در اتحادیه عرب همچنین از پایداری ملت فلسطین قدردانی کرد و بر حق این ملت برای تشکیل دولت فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته با حمله به نوار غزه چندین نفر را شهید و زخمی کرد.

انتهای پیام/ص

نظر شما