شناسهٔ خبر: 29386699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش بزرگ خادمیاران رضوی در محمودآباد

همایش بزرگ خادمیاران رضوی در نماز خانه مجموعه پیش دانشگاهی الزهرا محمودآباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا سیمای مازندران ، اسماعیل امامزاده مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران در این همایش که درآستانه شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) با حضور  600 نفر از خادمیاران برگزار شد، اظهارداشت: اوج فعالیت خادمیاران رضوی سراسر کشور در دهه کرامت و 28 صفر است که به اوج خود می رسد.
وی افزود: فعالیت خادمیاران در حوزه خدمت رسانی به محرومین و امور فرهنگی جامعه است که در کنار آن نیز همایش های توجیهی و و مناسبتی هم اجرا خواهیم کرد.
امامزاده با اشاره به خدمات رسانی آستان قدس خاطرنشان کرد:تا کنون بیش از 100 میلیون تومان کارت هدیه تهیه و در اختیار محرومان و بیمارهای بستری اهدا شده است.
وی تصریح کرد: از دیگر فعالیت های این آستان برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای محروم در زمینه های عمرانی ، بهداشتی و درمانی است که تا کنون بیش از 50 میلیون تومان دارو در اختیار بیماران قرار گرفت.
مسئول نمایندگی آستان قدس مازندران ادامه داد: امیدواریم که این امر مقدس خادمیاران که مالامال از عشق به خدمت با تاسی از امام رئوفشان علی ابن موسی الرضا (ع) سرچشمه می گیرد گام موثری جهت امام شناسی در بین مردم بوده باشد.
وی در پایان با تقدیر از حضور خادمیاران محمودآبادی در همایش افزود: یکی از دفاتر فوق العده فعال استان مازندران شهرستان محمودآباد است که تاکنون 683 نفر ثبت نام داشته و 410 نفر آنها فعال در شیفت حرم مشغول هستند و این کارنامه درخشان و افتخاری برای محمودآبادی هاست.

نظر شما