شناسهٔ خبر: 29238565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نشست شیخ سلمان با جهانگیری قطعی شد

رئیس AFC ساعاتی پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به دیدار معاون اول رئیس جمهور کشورمان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح جمعه هفته جاری(۱۸ آبان) برای تماشای دیدار تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دور برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران می شود.

رئیس AFC پس از حضور در تهران ضمن بازدید از امکانات مرکز ملی فوتبال ایران در نشست های مربوط به برگزاری این بازی و البته جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است در همین روز برای تعیین سهمیه کشورهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود شرکت می کند.

همچنین در حالیکه زمزمه هایی مبنی بر احتمال برگزاری نشست بین شیخ سلمان با اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) کشورمان به گوش می رسید یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: صبح شنبه (۱۹ آبان) و ساعتی پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز شیخ سلمان همراه با مهدی تاج به دیدار اسحاق جهانگیری بروند تا درباره مسائل مختلف فوتبال کشورمان صحبت کنند.

از مهم ترین مسائلی که احتمال مطرح شدن آن در نشست رئیس AFC و رئیس فدراسیون فوتبال ایران با جهانگیری وجود دارد بررسی میزبانی ایران از تیم های عربستانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و البته بحث مربوط به بازنشستگی مدیران فدراسیون است‌.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت به ورزشگاه آزادی ممنوع است

خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

انتهای پیام/

نشست شیخ سلمان و معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود

نظر شما