شناسهٔ خبر: 28979570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

تحسین بیرانوند توسط رسانه‌های اسپانیایی

واکنش خیرکننده دروازه‌بان پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار برابر السد قطر از نگاه رسانه‌های اسپانیایی دور نماند.به گزارش ایسنا، صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی یک بر یک مقابل السد به دست آمد در رسانه‌های اسپانیایی انعکاس داشت. آس در این باره نوشت: بونجاح در نیمه نخست، تیم ژاوی و گابی را پیش انداخت اما در شروع نیمه دوم، سیامک نعمتی بازی را به تساوی کشاند. السد تا پایان بازی برای جبران نتیجه تلاش کرد و ژاوی یک موقعیت خیلی خوب داشت اما ضربه سرش در محوطه جریمه در دقیقه ۸۶ با واکنش معجزه آسا علیرضا بیرانوند همراه شد تا تیم قطری نتواند حماسه سازی کند.سایت اسپانیایی در یک ویدئوی جداگانه به این لحظه حساس پرداخت و نوشت: ژاوی برای روبرو شدن با مادرید برخاست و ضربه سر زد اما غیرممکن‌ترین اتفاق رخ داد. چه بدشانسی‌ای …ضربه سر ژاوی با غیرعادی‌ترین مهار روبرو شد.سایت مارکای اسپانیا نیز به این دیدار پرداخت و نوشت: ژاوی و گابی شانس حضور در جام جهانی باشگاه‌ها را به خاطر واکنش فوق العاده بیرانوند از دست دادند.

آخرین فصل ژاوی در مستطیل سبز

هافبک اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که با پایان فصل جاری کفش‌هایش را خواهد آویخت.به گزارش ایسنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت‌ ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و پیراهن السد را بر تن کند. این بازیکن اسپانیایی عملکرد بسیار خوبی هم در السد داشته است. ژاوی گفت: فصل جاری برای من آخرین فصل فوتبالی خواهد بود. این ۹۹ درصد تصمیم نهایی من است. ۳۹ سال سن دارم و دیگر از فوتبال بازی کردن اذیت می‌شوم و این طبیعی است. تصمیم خودم را گرفته‌ام و بعد از فوتبال به دنیای مربیگری روی می آورم.

سامورایی‌ها رقیب پرسپولیس در فینال

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با تساوی مقابل سوون سامسونگ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی به برتری رسید و رقیب پرسپولیس در فینال شد.به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق میهمان سوون سامسونگ کره جنوبی بود. بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ژاپن به اتمام رسیده بود. در بازی برگشت سوون سامسونگ نماینده کره در نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا در آستانه حذف قرار بگیرد. اما تیم کره ای در نیمه دوم بازگشتی رویایی داشت و موفق شد در کمتر از ۱۰ دقیقه ۳ گل به ثمر رساندند و بازی به نتیجه ۳ بر یک تغییر پیدا کرد. اما تیم ژاپنی تسلیم نشد و موفق شد در ادامه بازی ۲ گل را به ثمر برساند و بازی را به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ کشاند تا در مجموع با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز میدان شود و در فینال رقیب پرسپولیس شود.

آزمون بهترین بازیکن ماه روبین کازان

ستاره روبین کازان به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه روسی انتخاب شد.به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه روبین کازان روسیه اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان و عضو این باشگاه از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر انتخاب شد.آزمون در این فصل شروعی رویایی برای روبین کازان داشته است و تا این جای فصل ۴ گل و ۴ پاس گل داده است.

مارسلو: یوونتوس به من پیشنهادی نداد

مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید شایعه دریافت پیشنهاد از بیانکونری را تکذیب کرد.به گزارش خبرگزاری فارس، در ماه‌های اخیر یکی از شایعات شنیده شده در مورد تیم رئال مادرید‌ حضور احتمالی مارسلو در یوونتوس بوده است.این بازیکن بعد از بازی با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا در این مورد شفاف‌سازی کرد. وی اظهارداشت:من هیچ پیشنهادی از یوونتوس نگرفتم. از حضور در اینجا هم بسیار راضی هستم.مدافع ۳۰ ساله و پرسابقه مادریدی‌ها،‌ افزود:هیچکس به اندازه من مادریدی نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما