شناسهٔ خبر: 28961314 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرونده بورس در پایان معاملات با ریزش ۴ هزار واحدی، بسته شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۴۲۵۸.۶۲ واحدی به پله ۱۸۱ هزار و ۶۰ واحدی رسید.

صاحب‌خبر -

اُفت 734 واحدی شاخص بورس در آغاز معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با اُفت ۷۳۴.۷۹ واحدی به پله ۱۸۴ هزار و ۵۸۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در ابتدای معامله از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی  ۳۹۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات تاپیکو، رمپنا، خساپا، حکشتی و و غدیر با روند نزولی و همچنین شخارک و شسپا با روند صعودی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت ۱۸.۹۱ واحدی به پله ۲ هزار و ۸۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل در ابتدای معاملات از ۷۰۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۳ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی است.

ریزش ۳۶۷۸ واحدی شاخص بورس در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با اُفت 3642.81 واحدی به پله 181 هزار و 675 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 4 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی 94 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شپنا، شتران، تاپیکو، وامید، رمپنا، فولاد و فملی با روند نزولی به کار خود ادامه داد.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با اُقت 34.50 واحدی به پله 2 هزار و 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 546 میلیون ریال سهم طی 86 هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس در پایان معاملات از 6 هزار میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت4258.62 واحدی به پله 181 هزار و 60 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 6 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی137 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد شپنا، شتران، تاپیکو، وامید، فولاد و فملی با روند نزولی و فارس با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُقت 40.05واحدی به پله 2 هزار و 65 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 720 میلیون ریال سهم طی 107 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

نظر شما