شناسهٔ خبر: 28933711 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

راز مرگ املاک دار مشهور جنوب تهران

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، فردی به همراه دوستش متهم به قتل یک بنگاه دار با تصادف هستند.

فرد متهم به قتل در دادگاه گفت: با مقتول اختلاف ملکی داشتیم و وی مدعی بود که ملکی که من خریداری کرده ام متعلق به وی است و در نهایت پس از ۱۲ سال توانسته بود با حکم دادگاه ملک را از من بگیرد .

در جریان پرونده اختلاف ملکی، چندین بار سعی داشتم با وی صحبت کنم که هربار به دلیل شلوغی بنگاه و حضور اطرافیان امکان پذیر نشد تا در نهایت تصمیم گرفتم وی را تعقیب کنم و منزلش را پیدا کنم و با مراجعه به درب منزلش با وی صحبت کنم.

فرد متهم ادامه داد: من راننده کامیون هستم و در روز حادثه با خودرو ٢٠٦ ام به تعقیبش پرداختم در راه لاستیک خودرو او به جدول برخورد کرد و وی کمی جلوتر از خودرو پیاده شد تا خودرواش را بررسی کند.

من هنگام عبور از کنارش به دلیل وجود یک موتور سیکلت و پیرزنی در خیابان لحظاتی کنترل خودرو را از دست دادم و دوستم که در خودرو بود گفت فکر کنم با وی برخورد کردیم ترمز کن ولی من چون ترسیده بودم از محل حادثه فرار کردم.

من قصد کشتنش را نداشتم و حتی متوجه برخورد خودرو با وی نشدم.

وکیل مقتول گفت: با توجه به اختلاف مقتول با فرد متهم به از نظر ما این فرد قاتل است و حتی ایشان پلاک خودرو را در روز حادثه مخدوش کرده بودندو ایشان صحنه سازی کرده اند برای قتل.

شاملو وکیل فرد متهم به قتل در پاسخ به وکیل مقتول گفت: اگر پلاک مخدوش بوده چگونه از روی فیلم های ضبط شده پلاک خودرو شناسایی شده و مهمترین نکته در پرونده قتل وجود انگیزه قتل است که متهم انگیزه ای برای قتل نداشته و هدفش حل و فصل مشکلات مالی بوده است.

قاضی پس از استماع اظهارات طرفین جلسه را برای بررسی بیشتر تجدید کرد.

نظر شما