شناسهٔ خبر: 28920141 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش میزان از تالار شیشه‌ای؛

شاخص 1569 واحد اُفت کرد

خبرگزاری میزان- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از مهر ماه با کاهش ۱۶۵۹ واحدی به پله ۱۸۷ هزار و ۷۷۸ واحدی صعود کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از مهر ماه با کاهش ۱۶۵۹ واحدی به پله ۱۸۷ هزار و ۷۷۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۲۴۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۹۷ ریال در بیش از ۲۱۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۸۴ واحد، شاخص بازار اول ۲۰۳۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۴۷۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۷۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۶۲ واحد کاهش و شاخص بازار دوم ۶۱۱ واحد افزایش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، نفت و گاز پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت با روند نزولی و نماد داده گستر‌های وب با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۸ واحدی به پله ۲۰۱۲ واحدی صعود کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۷۳ هزار و ۵۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۸۸ ریال در بیش از ۱۰۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان، نماد‌های بانک دی، ولید و صادرات ریشمک با روند منفی و نماد‌های داروسازی آوه سینا، پتروشیمی زاگرس با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما