شناسهٔ خبر: 28803572 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین در برابر نسل قبل

امیرعباس کهربا / zoomi

صاحب‌خبر -

هواوی ساعتی پیش از سری جدید خانواده‌ی میت یعنی میت ۲۰ رونمایی کرد، این سری از محصولات هواوی همواره جزو پرچمدارهای این شرکت بوده و به جدیدترین فناوری‌های روز گوشی هوشمند مجهز است. چینی‌ها مهرماه سال گذشته نیز از خانواده‌ی میت ۱۰ رونمایی کرده بودند که در زمان خود بسیار پیشرفته و نوآورانه محسوب می‌شدند. کرین ۹۷۰ و تراشه‌ی مخصوص پردازش عصبی از نوآوری‌های این سری به‌شمار می‌رفت.

طبق سنت سال گذشته، امسال نیز خانواده‌ی میت ۲۰، یک عضو خاص با عنوان پورش دیزاین دارد که نسبت به پورش دیزاین‌هایی که تا به امروز از این شرکت دیده‌ایم، یعنی میت ۱۰ پورش دیزاین و میت RS پورش دیزاین پیشرفت‌هایی داشته است. در ادامه به مقایسه‌ی میت 20 RS پورشه دیزاین با سری‌های قبل می‌پردازیم و پیشرفت‌ها و نوآوری‌های محصول جدید را بررسی می‌کنیم. در مطالبی جداگانه به مقایسه‌‌ی ۴ گوشی معرفی شده در مراسم امشب، مقایسه‌ی گوشی‌های سری میت ۲۰ با رقبا و نسل گذشته پرداختیم.

Mate 20 RS Porche Design

مقاله‌های مرتبط:

  • میت 20 و میت 20 پرو هواوی معرفی شدند
  • میت 20 ایکس معرفی شد
  • هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین معرفی شد

در خصوص مشخصات نسل جدید، هواوی ترکیب دوربینی را که در RS Porche Design استفاده کرد، در میت ۲۰ آر اس پورش دیزاین نیز ادامه داده و این گوشی‌ نیز همچون نسل قبل به دوربین سه‌گانه مجهز است. استفاده از سنسورهای ۴۰، ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، میت ۲۰ را از نسل قبل خود کاملا متمایز می‌کند؛ چرا که میت ۱۰ پورش دیزاین که مهرماه سال گذشته‌ معرفی شد، دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی داشت.

مشخصه‌ی بارز دیگری که امسال دست‌خوش تغییر و ارتقاء شده، تراشه‌ی کرین به عنوان مغز متفکر دستگاه‌های هواوی است. در حالی که نسل پیشین از کرین ۹۷۰ با یک NPU یا واحد پردازش عصبی بهره می‌برد، خانواده‌ی میت ۲۰ و به طور مشخص میت 20 آر اس Porche Design به کرین ۹۸۰ با تراشه‌ی پردازش عصبی دوگانه مجهز شده است.

از لحاظ طراحی، شاخصه‌ی بارز افزوده‌شده در نسل جدید، ناچ یا بریدگی بالای نمایشگر است، با ترند شدن این ویژگی و پشتیبانی اندروید از آن شرکت‌های زیادی با هدف افزایش اندازه‌ی نمایشگر به این طراحی روی آوردند. هواوی نیز با افزودن ناچ در گوشی‌های سری میت ۲۰ اندازه‌ی نمایشگر را از ۶ اینچ در سال گذشته به ۶.۳۹ اینچ افزایش داده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی گوشی‌های هواوی، تصاویر و قیمت گوشی‌ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

لوازم جانبی هواوی میت 20 معرفی شدند
قیمت هواوی واچ GT و بند 3 پرو اعلام شد
هواوی بند 3 پرو معرفی شد؛ مچ بند سلامتی مخصوص ورزشکاران
گوشی‌ های سری میت 20 در برابر رقبا
هواوی میت 20 RS پورشه دیزاین معرفی شد؛ ترکیب چشم نواز چرم و شیشه

نظر شما