شناسهٔ خبر: 2875000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه تمرینی و تفریحی تیم ملی فوتبال در روز جمعه

تمرینات پرفشار تیم ملی از روز شنبه پیگیری می‌شود و اعضای تیم ملی خود را برای دیدار دوستانه با عراق که یکشنبه در سیدنی برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی که در مرحله آخر دوران آماده سازی پیش از حضور در جام ملتهای آسیا حضور دارد، امروز در عصر دومین روز این اردو، سومین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد تا ملی پوشان بیشتر به شرایط مدنظر کادر فنی نزدیک شوند.

در این تمرین که حدود یک ساعت و 30 دقیقه به طول انجامید به غیر از تمرینات روزمره آمادگی جسمانی، بازیکنان در دو گروه راههای رسیدن به دروازه حریفان و دفاع در برابر حملات مهاجمان حریف را تمرین کردند.

در بخش حمله سرمربی تیم ملی راههای مختلفی را برای نزدیک شدن هافبکهای میانی و مهاجمان تیم ملی به دروازه حریف تدارک دید و تلاش می کرد برنامه های خود را به بازیکنان دیکته کند.

به غیر از تمرین عصر، ملی پوشان ایران صبح امروز هم تمرین کرده بودند.








گفتنی است تیم ملی فردا فقط یک جلسه تمرینی از ساعت 10:30 انجام می دهد.

 ملی‌پوشان قرار است از ساعت 16:30 به مدت 2 و نیم ساعت راهی منطقه تفریحی پل هاربر و اُپرای سیدنی شده و از این مکان دیدنی بازدید کنند.

تمرینات پرفشار تیم ملی مجدداً از روز شنبه پیگیری می‌شود و اعضای تیم ملی در این روز خود را برای دیدار دوستانه با عراق که یکشنبه در سیدنی برگزار می‌شود، آماده خواهند کرد.

ایران یکشنبه (21 دی‌ماه) در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف بحرین خواهد رفت.


انتهای پیام/

نظر شما