شناسهٔ خبر: 2858255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز فرایند انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی ۹۴-۹۳

تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی شاغل که تا تاریخ ۱/۶ / ۹۳ حداقل سه سال سابقه فعالیت مندرج در حکم کارگزینی در گروه درسی مرتبط داشته باشند؛ می توانند شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

در استان مازندران، در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تعداد۷۶۱ نفر به عنوان معلمان نمونه شهرستانی، ۳۰ نفر معلم نمونه استانی و ۳ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمد قنبری در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت انتخاب معلمان نمونه گفت: شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه به مدارس استان ارسال گردید و مدیران مدارس، آمادگی دارند تا فرم های مربوط را در اختیار معلمان علاقه مند قرار دهند.

وی اضافه کرد: تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی شاغل که تا تاریخ ۱/۶ / ۹۳ حداقل سه سال سابقه فعالیت مندرج در حکم کارگزینی در گروه درسی مرتبط داشته باشند؛ می توانند شرکت کنند.

قنبری اظهار داشت: امسال فرهنگیان در ۲۵ گروه مختلف با ارائه مدارک مربوط می توانند در این طرح شرکت کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در استان مازندران، در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تعداد۷۶۱ نفر به عنوان معلمان نمونه شهرستانی، ۳۰ نفر معلم نمونه استانی و ۳ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان می توانند شیوه نامه مربوط را از دفتر مدارس و یا پورتال وزارت آموزش و پرورش تهیه نمایند.

نظر شما