شناسهٔ خبر: 28501286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت الله نوری همدانی:

نخواهیم گذاشت قرارداد FATF تصویب شود

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه این قرارداد FATF است که جزو قراردادهای عبری، عربی و غربی است، گفت:حوزه علمیه باید بیدار باشد و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کرده و نمی گذاریم قرارداد FATF امضا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به اینکه حوزه باید به مسائل اجتماعی و سیاسی در جامعه توجه کند، اظهار داشت: نظام ما براساس اسلام به وجود آمده است و نمی توانیم نسبت به آن بی توجه باشیم.

وی ادامه داد: مردم از ما نظارت بر مسائل جامعه را مطالبه می کنند، امروز جریانات سکه، دلار، خودرو و ... اضطراباتی را در جامعه به وجود آورد است که باید نظارت بر آن داشت.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به قرارداد FATF ، گفت: یکی از قراردادهایی که در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته، قرارداد FATF است که جزو قراردادهای عبری، عربی و غربی است.

وی بیان داشت:  در این قرارداد اختیار در دست تحریم کنندگان امروز کشور می باشد که آنها با اسرائیل موفق هستند و ما باید با آنان هم پیمان شویم.

این استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه اعضای این قرارداد اسرائیل و عربستان را تروریست نمی داند اما حزب الله را تروریست می خواند، خاطرنشان کرد: این کارها نقشه ای برای جلوگیری از پیشرفت نظام و اسلام است که مجلس و وکلای ملت باید مراقب باشند تا این قرارداد شبیه برجام نشود.

وی ابراز داشت: حوزه علمیه باید بیدار باشد و با تمام قوا با این قرارداد مخالفت کرده و نمی گذاریم قرارداد FATF امضا شود.

انتهای پیام/

نظر شما