شناسهٔ خبر: 28500973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بازیابی3 فروند بالگرد هوانیروز در مسجدسلیمان

3 فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر 6 سال زمین گیر شده بودند، با دستان توانمند متخصصان جوان بازسازی و به چرخه ناوگان هوایی هوانیروز پیوستند، در مراسمی در پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان از آنها رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

بازسازی بالگرد هوانیروز

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم، اعلام کرد: در تمامی پایگاه‌های هوانیروز بازسازی بالگردها مورد تأکید است و از سال‌های گذشته تاکنون ده‌ها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته‌اند با حضور خلبانان و عوامل فنی، قطعات‌شان طراحی و تولید و بالگردهای حاضر به‌کار و چرخه بالگردی پیوستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بر صنعت قطعه‌سازی برابر با فرامین رهبر معظم انقلاب تأکید بسیاری شده، افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و باوجود تحریم‌های دشمنان این عزیزان توانسته‌اند بالگردهای زمین گیر شده را بازسازی و به پرواز در آورند.
وی خاطرنشان کرد: هوانیروز از جمله یگان‌های آماده ارتش است که در تمامی مأموریت‌ها حضور چشمگیری دارد و در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشته و پس از دفاع مقدس نیز در طرح‌های مردم یاری، اورژانس هوایی و دیگر مأموریت‌ها حضور فعال دارد.

---

نظر شما