شناسهٔ خبر: 28465172 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تست خودرو و قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت خودروها هر روز جابجا می شود و مصرف کنندگان نیز دچار سردرگمی شده اند. از یک طرف قیمت خودرو های تولید داخل نیز نامشخص است و با بسته شدن واردات خودرو، قیمت خودرو های وارداتی نیز سر به فلک کشیده اند.

صاحب‌خبر -

ایلنا؛ قیمت خودرو این روزها همانند دلار روزانه و حتی در هر ساعت تغییر می کنند و مصرف کنندگان واقعی دچار سردرگمی عجیبی برای انتخاب خودرو مناسب خود هستند و هر روز شاهد افزایش قیمت خودروها بوده اند. در این میان ایران خودرو و سایپا نیز از این فرصت استفاده کرده و پیش فروش هایی طولانی مدت با تحویل خودرو در سال 98 را انجام دادند و استقبال خوبی نیز از سوی کسانی که به دنبال تبدیل نقدینگی خود به خودرو بودند نیز انجام شد.

همانطورکه گفتیم قیمت خودروها هر روز جابجا می شود و مصرف کنندگان نیز دچار سردرگمی شده اند. از یک طرف قیمت خودرو های تولید داخل نیز نامشخص است و با بسته شدن واردات خودرو، قیمت خودرو های وارداتی نیز سر به فلک کشیده اند. در این میان وبسایت خودروبانک با ارایه تست و بررسی خودروهای داخلی و وارداتی و همچنین بروزرسانی قیمت خودرو ها سعی در سهولت این امر داشته تا خریداران بتوانند براحتی با گزینه های موجود در بازار آشنا شوند و بتوانند به سرعت نقاط قوت و ضعف و همچنین قیمت هر خودرو را مشاهده کنند. به طور مثال خودروهایی نظیر پژو 2008 و یا هاوال H2 که به تازگی از سوی ایران خودرو و بهمن موتور عرضه شده اند به صورت کامل معرفی و تست شده اند و فیلم تست و بررسی آنها تهیه و منتشر شده و می توانید در عرض حدود 10 دقیقه و با مشاهده این فیلم، به طور کامل با آپشن ها و نقاط قوت و ضعف این خودرو آشنا شوید.

همچنین در خودروبانک برای تسریع در دسترسی به اطلاعات هر خودرو قسمتی جداگانه در نظر گرفته شده و مشخصات فنی و تجهیزات رفاهی لیست شده اند و به راحتی می توانید این مشخصات را با دیگر خودروها مقایسه کنید.

Untitled-6

خودروبانک به عنوان پرمخاطب ترین وبسایت تخصصی خودرو کشور، توانسته در دو سال پیاپی جایزه بهترین وبسایت تخصصی خودرو جشنواره وب و موبایل ایران را نیز دریافت کند.

البته در این وبسایت می توانید از اخبار دنیای خودرو و همچنین جدیدترین شرایط فروش شرکت های داخلی با خبر شوید و با جدیدترین تکنولوژی های این صنعت آشنا شوید.

 

نظر شما