شناسهٔ خبر: 28393844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اجرای طرح توسعه ۵۸ ایستگاه هوایی توزیع برق در استان سمنان

استان‌ها > سمنان - سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ، 58 ایستگاه هوائی توزیع برق در استان سمنان احداث شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سمنان رضا علی اصغری با اشاره به این که از آغاز سال جاری تا به حال، 37 دستگاه پست هوائی بهینه سازی شده بیان داشت: طرح اصلاح شش ایستگاه زمینی توزیع برق در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان برق اجرائی شده است.

رضا علی اصغری

وی با بیان این که هفت هزار و 500متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی در استان احداث گردیده گفت: طرح بهسازی 11 هزار و 500 متر شبکه توزیع برق ، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی با ابراز این که 208 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: در زمان قید شده ، بهسازی 477 سرچراغ نیز به انجام رسیده است.

وی به طرح توسعه 10 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف هوائی در جهت تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید اشاره نمود و تصریح کرد: 14 هزار و 600 متر از شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی نیز به منظور پایداری شبکه و ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی ، بهینه سازی گردیده است.

مهندس علی اصغری همچنین با عنوان این که یک هزار و 600 متر شبکه فشار ضعیف زمینی از آغاز سال 97 تا زمان حاضر دایر گردیده افزود: در راستای اجرایی نمودن طرح های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ 31میلیارد و 204 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: هم اینک بالغ بر 371 هزار مشترک برق از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بهره مند می شوند.

46

نظر شما