شناسهٔ خبر: 28379290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تراکتور بدون سرمربی، میزبان استقلال خوزستان

تراکتور بدون سرمربی، در ایستگاه هشتم لیگ برتر فوتبال، میزبان استقلال خوزستان است.   به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته هشتم

صاحب‌خبر -
تراکتور بدون سرمربی، در ایستگاه هشتم لیگ برتر فوتبال، میزبان استقلال خوزستان است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در تبریز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
 
تبریزی‌ها لیگ را مطابق انتظارات هواداران شروع نکردند و حضور در رده ششم جدول رضایت "تی‌تی‌ها" را جلب نکرده است. در نتیجه این نتایج توشاک برکنار شد تا کار به مربیگری سپرده شود، اما هنوز خبر جدیدی برای قرمزها نیست.
 
در بازی هفته گذشته نیز تراکتورسازی مقابل صدرنشین لیگ در مشهد به تساوی ارزشمندی دست یافت اما انتظارات سرخپوشان از تیمشان با کلی ستاره بیش از این‌ها است. آن‌ها برای دیدار تیم‌شان برای با استقلال خوزستان که در رده هفتم جدول قرار دارد، برد می‌خواهند.
 
استقلال خوزستان با همه نداری خود در مقابل تراکتورسازی برای خود شانس مساوی و یا پیروزی قائل است. آبی‌های اهواز در هفته‌های اخیر نتایج دلگرم کننده‌ای گرفتند و با روحیه بالایی به میدان خواهند رفت.
 
این بازی از ساعت 17:40 فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود و برنامه سایر بازی‌های فردا به شرح زیر است:
 
ذوب آهن – صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
 
نساجی – سایپا/ ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه وطنی قائم‌شهر
 
پارس جنوبی – پدیده/ ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه جهان پهلوان تختی جم
 
پیکان – سپیدرود/ ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما