شناسهٔ خبر: 28348437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران خبر داد:

اجرای ۱۷۰۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی توسط سپاه در خراسان جنوبی

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از اجرای ۵۹۰ پروژه غیرعمرانی با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۶۶میلیون تومان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین تاکنون یک هزار و ۱۲۱پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان در خراسان جنوبی قرارداد منعقد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، سید ضیاء الدین حزنی امروز ( 4 مهر) در آیین افتتاح 65 پروژه عمرانی عام المنفعه و محرومیت‌زدا در خراسان جنوبی اظهار کرد: 75 درصد پروژه های محرومیت زدایی سپاه طرح های کوچک، عام المنفعه و زودبازده است و توسط ساکنان بومی مناطق مختلف قابل اجرا است.

 

 

وی افزود: فعالیت های محرومیت سپاه ‌بیشتر در مناطق دورافتاده، محروم، مرزی در سه بخش عمرانی، کشاورزی و غیرعمرانی و با هدف رشد اقتصادی مردم محروم اجرا می‌شود.

 

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فقر مسکن در خراسان جنوبی دست کمی از استان‌های دیگر ندارد، افزود: در حال حاضر این مسکن‌ها در 15 استان کشور برای محرومین ساخته می شود.

 

 

حزنی با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 121 پروژه با اعتبار 21 میلیارد و 76 میلیون تومان در استان خراسان جنوبی قرارداد منعقد شده، ادامه داد: از این میزان 15 میلیارد و 902 میلیون تومان تخصیص یافته است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت امسال پروژه های خراسان جنوبی در زمینه آب و اشتغال است، تصریح کرد: در بحث قنات و لایروبی آن توجه بیشتری می شود و تاکنون 535 پروژه در این راستا انجام شده است.

 

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای 590 پروژه غیرعمرانی با اعتبار 5 میلیارد و 966 میلیون تومان در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: عمده ترین مشکلات امروز در بحث بیکاری، اعتیاد، طلاق، معیشت و کارآمدی اقتصادی است.

 

 

حزنی یادآور شد: مردم از فقر آزار نمی‌بینند بلکه احساس تبعیض، بی عدالتی و اختلاف طبقاتی موجب افزایش نارضایتی مردم می شود لذا باید تمام مسائل و مشکلات کشور را در کنار یکدیگر حل کنیم.

 

 

به گفته وی ندیدن مناطق محروم دلیل بر نبودن آن نیست و در همه جا عقب ماندگی هایی وجود دارد که مردم را دچار مشکل کرده است اما برای مردم در نظام اسلامی بن بستی وجود ندراد و باید راهکاری برای این مشکلات اندیشیده شود.

 

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تمام مسئولان در نظام اسلامی باید برای مردم خاصیت و منفعت داشته باشند، افزود: شایستگی مدیران و مسئولان به میزان عملکرد آنان و رضایت مردم برمی‌گردد.

 

 

حزنی با اشاره به اینکه اگر هر مسئولی در نظام اسلامی وظایف خود را دلسوزانه و مردمی انجام می‌داد مشکلی وجود نداشت، بیان کرد: سپاه انقلاب اسلامی در خدمت تمام مردم است و از تمام کسانی که بخواهند به مردم کمک کنند حمایت و با آنان مشارکت خواهد کرد.

 

 

نظر شما