شناسهٔ خبر: 28275585 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

منتظر نظر وزیر کشور درباره شهردار تهران هستیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه درخصوص ماندن و یا رفتن افشانی از شهرداری تهران منتظر نظر وزیر کشور هستیم، گفت: فکر نمی‌کنم افشانی نظری غیرقانونی در خصوص ماندن در شهرداری تهران داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، «محسن هاشمی» در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز، گفت: حادثه تروریستی قطعاً باعث وحدت بیشتر مردم و مسئولان خواهد شد.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر تهران، افزود: تقویم در ۶ ماهه دوم و برگزاری ۳۸ جلسه از مصوبات امروز شورا بود همچنین در ادامه جلسه علنی شهرداران مناطق به عنوان قائم مقام ذی‌حسابی شهرداری انتخاب شدند.

 

هاشمی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان، خاطرنشان کرد: بنده با وزیر کشور در این خصوص مکاتباتی داشتم و وزیر نیز معتقد است مرّ قانون باید اجرا شود و بنابر این وزیر کشور از دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام‌های لازم را در خصوص حضور افشانی در شهرداری تهران می‌گیرد که اگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، استفساریه خواهند گرفت.

 

وی با بیان اینکه در خصوص ماندن و یا رفتن افشانی از شهرداری تهران منتظر نظر وزیر کشور هستیم، گفت: فکر نمی‌کنم افشانی نظری غیرقانونی در خصوص ماندن در شهرداری تهران داشته باشد و بارها اعلام کرده که تا زمانی که شهردار است به کار خود ادامه می‌دهد.

 

 

نظر شما