شناسهٔ خبر: 28252724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آیت‌الله کعبی:

هدف دشمن خدشه به عظمت نیروهای مسلح بود/ مردم عرب خوزستان پشتیبان ولایت فقیه هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این گروهک در تلاش است تا میان مردم عرب خوزستان تفرقه ایجاد کنند اما عربهای خوزستان ثابت کرده اند ولایتمدار هستند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو اختصاصی با رهیاب، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: این اقدام تروریستی جهت خدشه وارد کردن به عظمت و اقتدار نیروهای مسلح توسط دشمنان اسلام و انقلاب انجام شده است.

وی افزود: با هوشیاری، بصیرت و شجاعت ملت ایران، این اهداف دشمنان به سرانجام نخواهد رسید.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان از ضربه های سنگینی که از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور خورده اند، عصبی هستند و در تلاش برای برهم زدن امنیت موجود در کشور هستند.
 
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما با همراهی ملت هوشیار ایران، ریشه خشک این تروریست ها را قطع می کنند و مشت آهنینی بر پیکره بی جان آنها خواهند زد.
 
وی افزود: دشمن با این اقدامات کور در تلاش است شکست های خود را جبران کند و از خود حرکتی نشان دهد اما قطعاً این اقدامات به نتیجه ای نخواهند رسید.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اقدام تروریستی امروز در اهواز، ریشه در تفکرات تکفیری ها، ضد انقلاب و حامیان آنها یعنی آل سعود و صهیونیست دارد.
 
آیت الله کعبی گفت: مردم ما در محرم امسال نیز مانند هرسال، با لبیک به ندای اباعبدالله الحسین (ع) نشان دادند، پیرو راه حسین (ع) هستند و از شهادت در این راه باکی ندارند.
 
وی در ادامه با اشاره به بعهده گرفتن مسئولین این حمله تروریستی از سوی گروهک تجزیه طلب الاحوازیه گفت: این گروهک در تلاش است تا میان مردم عرب خوزستان تفرقه ایجاد کنند اما عربهای خوزستان ثابت کرده اند ولایتمدار هستند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مزدوران به اهداف تفرقه انگیز خود نخواهند رسید و مردم خوزستان مانند همیشه با اتحاد خود، پاسخ آنها را خواهند داد.
 
انتهای پیام/

نظر شما