شناسهٔ خبر: 28250648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۲۵ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرگزاری صداوسیما

به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۵ ویژه برنامه در شهرستان لنده اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست بااجرای ۲۵ ویژه برنامه در لنده به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: وظیفه ما جلوگیری از فراموشی روزهای دفاع مقدس و تحریف این فرهنگ است که باید دفاع مقدس را گنجینه‌ای دانست و از این سرمایه گرانبها محافظت کنیم.
سرگرد مختاری افزود: دوران دفاع مقدس یکی از بهترین دوران کشور در تمامی عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی بود چرا که حتی پس از گذشت چندین سال از آن هنوز هم یکی از مسائل بزرگ برای دنیا است.
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: تبیین اهداف دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا از نیازهای کشور در روزهای اخیر است که برای این مهم نیازمند حضور پر رنگ فرماندهان دفاع مقدس و آشنایان به این دوران هستیم.
وی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : در این هفته ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا25 ویژه برنامه اجرا می شود .
مختاری برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان، افتتاح پایگاه مقاومت، یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نشست روشنگری، مراسم خاطره گویی رزمندگان جنگ، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس این شهرستان را از جمله برنامه هایی برشمرد که در هفته دغاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود. 

نظر شما