شناسهٔ خبر: 28238568 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدارس منطقه موسیان شکوفه باران شد.

شکوفه های خندان امروز دست در دست والدین خود وارد مدارس شدند و در کنار مسئولین پای در وادی علم دانش نهادند تا از دریای بیکران دانش و دانایی بهرمند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه موسیان:

همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه ها در مدارس منطقه موسیان طنین انداز شد.

شکوفه های خندان امروز دست در دست والدین خود وارد مدارس شدند و در کنار مسئولین پای در وادی علم دانش نهادند تا از دریای بیکران دانش و دانایی بهره مند شوند.

در مراسم نمادین غنچه ها و شکوفه ها که در محل دبستان شرافت برگزار گردید سعید خانه زر رئیس اداره با تسلیت ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، ورود نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها را به بوستان تعلیم و تربیت تبریک گفت و از اولیاء و مسئولین بخاطر این بدرقه باشکوه که در واقع  آغاز سفر نوآموزان به دنیای بی انتهای علم و دانش است قدردانی نمود.

وی افزود: یادی می کنیم از تمامی شهداء، جانبازان ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و کلاس اولی هایی که سال59 به خاطر شروع جنگ تحمیلی از سوی دشمن چنین روز باشکوه و به یادمانی را از دست دادند.

خانه زر ادامه داد: امروز سی ویکم شهریور ماه تعداد 234 نوآموز پیش دبستانی و تعداد 441 کلاس اولی روانه کلاس های درس می شوند و فردا اول مهر ماه 3406 دانش آموز منطقه موسیان سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش از خانواده ها خواست تا فاصله ی خود را با آموزش و پرورش کم کنند و در تسریع فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان در منطقه اثر گذار باشند.

در پایان مراسم دانش آموزان شاخه گل و هدایایی را از دست مسئولین دریافت و روانه کلاس های درس شدند.

 

نظر شما