شناسهٔ خبر: 28236188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فوری

حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز / شماری از حاضران به شهادت رسیده‌اند

رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود، مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز  ،  در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز امروز (شنبه۳۱شهریور)  ۴ تروریست مسلح رژه را به گلوله بستند.

 

اخبار اولیه حاکی از این است که تاکنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از 20 نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند. 

 

خبرنگار شبکه خبر گزارش داد که حمله توسط افرادی در بیرون از محیط رژه و از پارکی مشرف به محل سان دیدن از مراسم انجام شده است. تروریست ها موفق نشده اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور اقدام به تیراندازی کرده اند.

 

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند.

 

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در این رابطه می گوید: «افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاحوازیه هستند.»

 

در همین حال استاندار خوزستان از انهدام تیم تروریستی عامل این اقدام خرابکارانه خبر داد و گفت: «با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند. طبق گزارشهای اولیه عوامل این حادثه چهار نفر بودند که دو نفر از آنان کشته و ۲ نفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی است. در زمان حاضر بیمارستانهای آپادانا و ارتش اهواز برای مداوای مجروحان حادثه بسیج شده و کار درمان مجروحان آغاز شده است.»

 

 

جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز/ جریان "الاهوازیه"؛ مسئول حمله

 

 

نظر شما