شناسهٔ خبر: 28191034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان بویراحمد+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

فرماندار بویراحمد از تجمع ۲۰ هرار نفری بسیجان در ۱۲ مهر ماه در شهر یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد در جلسه شورای اداریبرگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان بویراحمد در ۱۲ مهر ماه این شهرستان از تجمع 20هرار نفری بسیجان در 12مهر ماه و رژه نیروهای مسلح و بسیجان در 31شهرویر در شهر یاسوج خبر داد.
شاهرخ کناری با بیان اینکه درحال آماده کردن همه ی تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم هستیم افزود: همه دستگاه ها را موظف کردیم که همه امکانات لازم را برای برگزاری این مراسم همکاری کامل را داشته باشند.
وی گفت:پلیس راهور موظف شد برای بازگشایی گره ترافیکی برای روز اول مهر ماه وهفته دفاع مقدس همکاری لازم را انجام دهد.
کناری با اشاره به اینکه در مراسم تجمع 20هزار نفری قرار است از ایثارگران ادارات تجلیل شود افزود: این مراسم 12مهر ماه در دهکده دفاع مقدس در پارک ساحلی یاسوج برگزار می شود.
شهرداریاسوج در این نشست از خط کشی معابر و تامین سرویس مدارس و دانشگاها برای اول مهر ماه و بازگشایی مدارس خبر داد وگفت:با توجه به شروع سال تحصیلی و افزایش ترافیک در شهر یاسوج ناوگان عمومی در سطح شهر راه اندازی شد تا با ارایه خدمات بهتر و جابه جایی بهتر از مشکلات ترافیکی کاسته شود.
نستهن مقدم با اشاره به راه اندازی موکب الحسین(ع) در میدان امام حسین (ع)افزود: پاک سازی و سیاه پوش کردن شهر با پرچم های سیاه و آماده کردن شهر برای روز های تاسوعا و عاشورای حسینی از جمله برنامه های شهرداری است.
وی اضافه کرد:برای تاسوعا و عاشورای حسینی ناوگان عمومی رایگان در چهار منطقه ی شهر برای کاهش گره ترافیکی برای جابه جایی مردم در نظر گرفته شد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2629648" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2231497/2629648?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما