شناسهٔ خبر: 2817706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آتش سوزی گسترده در کارگاه مبل سازی شهرک مرتضی گرد/ مرگ کارگر 17 ساله در میان شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک کارگاه مبل سازی و مرگ یک کارگر 17 ساله در این حادثه خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»،  در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 19:15 شب گذشته آتش سوزی گسترده در یک پایگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد که یک کارگاه مبل سازی به مساحت 500 مترمربع که 200 متر آن مسقف و مملو از مواد اولیه ساخت مبل بود، در آتش کاملاً محاصره شده است.

 

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک کارگر در یکی از اتاق های این کارگاه محبوس شده است که آتش نشانان با توجه به گستردگی آتش از دو جهت عملیات خود را آغاز کردند که همزمان با خاموش کردن آتش توانستند کارگر 17 ساله ای را که در میان مبل ها بیهوش افتاده بود پیدا کرده و خارج کنند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه بیان داشت: کارگر جوان بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شد اما به دلیل شدت دودزدگی و سوختگی مرگ وی تأیید شد.

 

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی محل، عملیات خود را در ساعت 21:02 به پایان بردند.
 

 

نظر شما