شناسهٔ خبر: 27969118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش دانشگاه بیرجند در المپیاد علمی دانشجویان کشور

خبرگزاری صداوسیما

خانم محدثه ربانی دانشجوی دانشگاه بیرجند در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور توانست رتبه یک کشوری را در رشته علوم تربیتی به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرگروه هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند گفت: در این دوره از مسابقات علمی 9 نفر از دانشجویان برگزیده این دانشگاه حضور داشتند که بر اساس نتایج نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور  4 نفر از این دانشجویان رتبه های یک تا 10 المپیاد را کسب کردند.

آقای رهنما افزود: براساس نتایج اعلام شده علاوه بر کسب رتبه برتر از سوی خانم محدثه ربانی در رشته علوم تربیتی ، خانم فاطمه ناصری هم توانست رتبه چهارم کشوری را در همین رشته بدست آورد.
وی با بیان اینکه در این دوره همچنین خانم ها  زهرا معماری نسب و زینب سیارفرد در رشته روانشناسی رتبه های پنجم و شانزدهم کشوری را از آن خود کردند، گفت: در رشته علوم زمین ، آرزو خسروی فورگ  رتبه 10، بردیا زمانی و محمد رضا طحان در رشته شیمی رتبه های 16 و 22کشوری و فرزانه رخشانی رتبه 16 رشته آمار و علی طالبی در رشته حقوق رتبه 43 کشوری را کسب کردند.
بنا به گفته مدیرگروه هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند، آزمون مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور 30 و 31 تیر در دانشکده شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد که نتایج آن روز قبل اعلام شده است.

نظر شما