شناسهٔ خبر: 2788320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان کرمانشاه:

دولت توجه وی‍ژه ای به مسكن مهر دارد

دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به تکمیل و انجام پروژه مسکن مهر در سطح کشور دارد.

صاحب‌خبر -

فرماندار كرمانشاه، صبح شنبه، در جلسه شورای مسكن شهرستان كرمانشاه با ذكر این نكته كه دولت توجه وی‍ژه ای به مسكن مهر و پروژه های مرتبط با آن دارد، اظهار داشت: علیرغم تمامی شایعاتی كه گفته می شود دولت تدبیر و امید مسكن مهر را به دست فراموشی سپرده است، مسكن مهر با توجه به تمامی مشكلات آن هیچگاه از نظر دولت دور نبوده و برای اتمام آن پرو‍ژه ها تمام سعی خود را به كار خواهد بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر از مسئولین ذیربط در مسكن مهر خواست هرچه سریعتر نسبت به برطرف كردن مشكلات و نقایص واحدهای مسكن مهر در فازهای مختلف اعم از "ایثار" یك و دو "تلاش" و"پردیس"، "مراد آباد كیهانشهر" و "رازی" و سایر نقاط دیگر اقدام کنند.

رنجبر گفت: اگر این پروژه‌ها با كمبود اعتبارات و منابع مادی روبه‌رو هستند، می‌بایست نسبت به ارزیابی منابع مختلف و تخصیصی بررسی شده و موارد و مبالغ درخواستی برای اتمام آنها به اطلاع مسولان رسانده شود.

در ادامه این جلسه هر یك از مدیران و دست اندركاران مسكن مهر در كرمانشاه اعم از آب و فاضلاب، برق، گاز و آموزش و پرورش و مراكز درمانی و بهداشتی به ارائه گزارش های مختلف از پیشرفت و یا عدم پیشرفت و مشكلات و موارد مختلف واحدهای مسكن مهر در كرمانشاه پرداختند.

در كرمانشاه بیش از 27 هزار واحد مسكن مهر در غالب پروژه های مختلف وجود دارد كه بنا به گفته مسئولان بسیاری از آنان یا تكمیل شده و متقاضیان در آن ساكن شده اند یا با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیكی در حال ساخت و تكمیل می باشند، هر چند مشكلات و معضلات مختلف و كمبودهای فراوان بر سر راه تكمیل این پروژ ها وجود دارد.

مسكن مهر از عظیم ترین پروژ های به جا مانده از دولت نهم دهم است كه گفته میشود تاكنون بیش از 43 هزار میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

نظر شما