شناسهٔ خبر: 27746744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح و بهره برداری از ۳۷ طرح در کهگیلویه

خبرگزاری صداوسیما

به مناسبت هفته دولت ۳۷ طرح در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، در پنجمین روز از هفته دولت 4 طرح بهافتتاح و بهره برداری از ۳۷ طرح در کهگیلویه نمایندگی از 37 طرح با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه و مسئولان متولی در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.
فرماندار کهگیلویه در آئین بهره برداری از این طرح ها گفت:در هفته دولت 37 طرح با اعتبار 21 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.
جعفر نیکبخت عنوان کرد:پایگاه سلامت شهید چمران مسکن مهر ،ساختمان بهره برداری آب شهر دهدشت،زیرسازی آسفالت و معابر شهری به مساحت 130 هزار متر مربع،زیرسازی آسفالت و معابر روستای «چیر» به مساحت 30هزارمتر مربع به نمایندگی از این طرح ها افتتاح شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به مناسبت هفته دولت چند طرح در بخش های بهداشت و درمان، آب، عمران شهری، حمل و نقل جاده ای و عمران روستایی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
عزیز فیلی با اشاره به اجرای طرح بهسازی روستای چیر افزود: عملیات جدول گذاری و زیرسازی این روستا توسط دهیاری و اجرای آسفالت آن توسط بنیاد مسکن اجرا شد.
وی با بیان اینکه در این روستا بیش از 30 هزار متر مربع عملیات اجرایی انجام شده است، گفت: برای انجام عملیات زیرسازی، جداول و آسفالت بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
در پایان برنامه نیز مسئولان با خانواده های شهید اکوانیان و شهید اقبال مقدم دیدار کردند.
شهرستان کهگیلویه با جمعیت 132 هزار نفری دارای چهار شهر، چهار بخش، 10 دهستان و 365 روستای بزرگ و کوچک است.

نظر شما