شناسهٔ خبر: 27513338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی های آسیایی 2018؛

یزدانی و کریمی به فینال کشتی آزاد راه یافتند

جاکارتا- ایرنا- «حسن یزدانی» و «علیرضا کریمی» به فینال وزن های 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مسابقات وزن های 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های آسیایی امروز (یکشنبه) از ساعت 10:30 به وقت ایران در سالن مرکزی جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شد.
در وزن 86 کیلوگرم «حسن یزدانی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم «فاه ریان سیان» از اندونزی را طی 43 ثانیه 10 بر صفر شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز طی دو دقیقه و 5 ثانیه «کومار پاوان» از هند را نیز 11 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
یزدانی قهرمان جهان و المپیک در این مرحله نیز «اویتومن اورگودول» دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را 12 بر 2 شکست داد و به فینال راه یافت.
یزدانی در دیدار فینال «ابونادر دومنیک» از لبنان را پیش رو خواهد داشت.
در وزن 97 کیلوگرم «علیرضا کریمی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم «تاکشی یاماگوچی» از ژاپن را 11 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.
کریمی در مرحله نیمه نهایی این وزن مقابل «ماگومد ابراگیم اف» دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان در حالی که دو بر صفر عقب بود، حریف خود را با ضربه فنی شکست داد و یکی از اتفاقات مهم این دوره از مسابقات را رقم زد.
به این ترتیب کریمی نیز در دیدار فینال با برنده دیدار کیم جائه گانگ دارنده مدال طلای آسیا از کره جنوبی و ماگومد موسی یف دارنده مدال طلای آسیا مبارزه خواهد کرد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا به طور رسمی از دیروز شنبه در جاکارتا گشایش یافت.
کاروان ورزشی ایران نیز با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در این دوره از بازیها حضور دارد. نمایندگان کشورمان در 42 ماده ورزشی به مصاف حریفان خود می روند.
ورزشی**1067**1368

نظر شما