شناسهٔ خبر: 27500337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

بزرگداشت جمال میرصادقی؛

عصری با یک نویسنده پیشکسوت در سرای کتاب

بزرگداشت جمال میرصادقی امروز عصر در سرای کتاب با حضور مدیرعامل خانه کتاب و جمعی از نویسندگان و اساتید دانشگاهی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، شانزدهمین دوره عصر کتاب به گرامیداشت جمال میرصادقی،‌ نویسنده و مدرس ادبیات داستانی اختصاص دارد.

به پاس خدمات جمال میرصادقی در راستای اشاعه ادبیات داستانی بزرگداشتی برای این نویسنده پیشکسوت در سرای کتاب برگزار می‌شود.

در آغاز این برنامه نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل محترم خانه کتاب سخنرانی خواهند کرد و سپس فیلم مستندی از فعالیت‌های جمال میرصادقی پخش خواهد شد.



 سپس مریم حسینی، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا سخنرانی خواهد داشت. مریم طاهری‌مجد، نویسنده و روزنامه‌نگار به همراه مجید قیصری،‌ نویسنده و فیلمنامه‌نویس سخنرانان پایانی مراسم خواهند بود.

مراسم برزگداشت جمال میرصادقی،‌ نویسنده پیشکسوت و مدرس ادبیات داستانی امروز عصر مصادف با یک‌شنبه 28 مرداد 1397 از ساعت 17 تا 19 با حضور جمعی از نویسندگان، اساتید دانشگاه و هنرمندان در سرای کتاب واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰ برپا می‌شود.
 

نظر شما