شناسهٔ خبر: 27485392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی فردا پایان می یابد

تهران- ایرنا- مدیر کل سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایان مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی تا فردا یکشنبه 28 مرداد 97 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اسرافیل اعلاء گفت: شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 97 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از 22 مردادماه آغاز شده و ثبت نام متقاضیان برای پذیرش در این دوره ها تا روز یکشنبه 28 مرداد 97 ادامه دارد.
وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند، می توانند در پذیرش این دوره ها ثبت نام و شرکت کنند.
مدیر کل سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.
اعلاء عنوان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 220 هزار ریال (22 هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام، کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) دریافت کنند.
مدیر کل سنجش و آزمون دانشگاه ادامه داد: مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی‌باشد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به‌کار گیرد و مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده داوطلب خواهد بود.
وی افزود: در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه ...) مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نمی‌باشد، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.
توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
اعلاء در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه فردا یکشنبه 28 مرداد ماه مهلت ثبت نام پایان می پذیرد لذا به کلیه متقاضیانی که علاقه مند به ثبت نام برای پذیرش در دوره های مذکور هستند اکیدا توصیه می شود که در این فرصت باقیمانده و حداکثر تا پایان روز یکشنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره های مذکور اقدام کنند. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه نمایند.
**9289**1601**

نظر شما