شناسهٔ خبر: 2742193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

امیر صباحی‌فرد: تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد می‌کنیم

منبع: تسنیم

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه ما به خوبی می‌توانیم تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد کنیم، گفت: در صورت نیاز می‌توانیم پاسخ لازم را نیز بدهیم.

صاحب‌خبر -
 امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در منطقه رزمایش مشترک محمد رسول‌الله(ص) ضمن بازدید از یگان‌های قرارگاه پدافند هوایی در منطقه رزمایش، گفت: برگزاری 6 رزمایش بزرگ در طول 6 سال از بدو تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) نشان از توانمندی و اقتدار این قرارگاه دارد.
وی با اشاره به اخطارهای متعدد در طول دو روز گذشته به هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای، افزود: با بهره‌گیری از رادارهای بومی که توسط دانشمندان جوان و متخصصین قرارگاه پدافند هوایی ساخته شده است، به خوبی می‌توانیم تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد کنیم و در صورت نیاز پاسخ لازم را نیز بدهیم. جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین، تصریح کرد: اخطار به هواپیماهای رادار گریز U2، مؤید این مطلب است که این نوع هواپیما به راحتی در دید رادارهای ما قرار می‌گیرد و کشف می‌شود.

نظر شما