شناسهٔ خبر: 2741012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی :

سفر دولت تدبیر و امید دستاوردهای ارزشمندی برای توسعه استان دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم فهیم استان استقبال کم نظیری از کاروان تدبیر و امید به عمل می آورند و این سفر دستاوردهای ارزشمندی برای توسعه نیز به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

«وجه اله خدمتگزار» روز سه شنبه در بازدید «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری از مرکز سامد در خراسان جنوبی افزود: مطالبات مردمی و نیازهای این استان جمع بندی شده و با حضور کاروان تدبیر و امید تلاش می کنیم راهکارهای مناسب برای تحقق آنها فراهم شود.

وی سخنرانی در جمع مردم بیرجند (ورزشگاه آزادی)، نشست با ایثارگران و آزادگان، دیدار با علما و نخبگان، جلسه توسعه سرمایه گذاری و شورای اداری استان را از جمله برنامه های رییس جمهور در این سفر ذکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این سفر جمعی از وزراء و معاونین رییس جمهور ایشان را همراهی می کنند، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده تعدادی مسوولان به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان های این استان سفر خواهند کرد.

خدمتگزار بیان کرد: رییس جمهور به همراه هیاتی صبح فردا (چهارشنبه) وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی خواهد شد و پس از عبور از خیابان ها به جمع مردم قدرشناس و ولایتمدار در ورزشگاه آزادی می پیوندد.

همچنین شورای اسلامی استان خراسان جنوبی در آستانه سفر رییس جمهور به این استان در بیانیه ای که در اختیار ایرنا قرار گرفت، از عموم مردم قدر شناس و ولایتمدار استان برای حضور در مراسم استقبال از رییس دولت دعوت کرد.

9977 /665 / 1539

نظر شما