شناسهٔ خبر: 27392176 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كودک كشی سعودی‌ها در یمن را محکوم کرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، اقدام جنایتكاران آل سعود در به خاك و خون كشیدن كودكان دانش‌آموز یمنی را محكوم كرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب، در بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمده است: متأسفانه كشتار بی‌رحمانه كودكان یمنی، یك بار دیگر چهره كریه ظلم و جنایت را در برابر دید جهانیان به نمایش گذاشت. كودكان معصوم یمنی بر اثر جنایت رژیم آل سعود به خاك وخون كشیده شدند و در جهانی كه داعیه برقراری دموكراسی و حقوق بشر، گوش فلك را كر كرده است؛ این اتفاق ناگوار می‌افتد و مجامع جهانی به سادگی از آن عبور می‌كنند.
 
این بیانیه می افزاید: چه كسی گمان می‌كرد كه در آستانه ذیحجه الحرام و برگزاری مناسك حج كه حتی كشتن یك حشره از محرمات حج است، رژیم كودك‌كش عربستان دست به چنین اقدام سبعانه‌ای بزند؟ سكوت مجامع جهانی كه گاه برای زندانی شدن یك نفر از همه ظرفیت خود استفاده می‌كنند، برابر چنین اتفاقاتی روزهای پرخطری را رقم خواهد زد.
 
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان، ضمن محكوم كردن این جنایت هولناك، خواستار پیشگیری‌های الزام‌آور از سوی مجامع بین‌المللی برای ممانعت از تكرار فجایع این چنینی شد و افزود: تكرار چنین جنایاتی در جهان، دمیدن در شیپور جهالت مدرن و سكوت مجامع جهانی در قبال آن كمك به جانیان این جنایت بزرگ است.
 
 

نظر شما