شناسهٔ خبر: 27376689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ورزشکاران زنجان با آمادگی در مسابقات جاکارتا حاضر می شوند

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجان با آمادگی کامل در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حاضر می شوند.

صاحب‌خبر -

محمد حمزه پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 17 ورزشکار و چهار مربی زنجانی با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود موفق به کسب سهمیه برای حضور در این رقابت ها شدند که این درخور توجه است.
وی اظهار داشت: در رشته قایقرانی سه زن و پنج مرد، رشته تیر و کمان 2 زن، ووشو 2 مرد، دوچرخه سواری یک مرد، سپک تاکرا 2 مرد، سنگنوردی یک زن و شمشیربازی نیز یک مرد، برگزیده شدند که به حتم در این دوره از بازی های آسیایی برای کشور فخرآفرینی خواهند کرد.
حمزه پور افزود: امید احمدی در رشته قایقرانی کایاک، میلاد جعفری و امیر حسین زمانی در رشته کانوپولو و سید مسعود محمدی، سید مجتبی شجاعی، بهمن نصیری، مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در رشته روئینگ به مصاف حریفان می روند.
وی ادامه داد: محسن محمدسیفی و رضا سبحانی زنجان در رشته ووشو، مهدی سهرابی در دوچرخه‌سواری، وحید ملکی و مرتضی مقدم سپک تاکرا، پریسا براتچی و فرشته قربانی در رشته تیر و کمان، الناز رکابی در رشته سنگنوردی و محمد اسماعیلی در رشته شمشیربازی، نیز دیگر ورزشکاران زنجانی راه یافته به این بازی ها هستند.
حمزع پور یادآور شد: محمد امین حیدری نیز در رشته اسکیت موفق به کسب سهمیه شده بود که به دلیل لغو برگزاری این رشته ورزشی در این دوره از بازی های آسیایی، به مسابقات اعزام نشد.
حمزه‌پور گفت: بهناز مرادخانی در رشته قایقرانی، منصور نوروزی در رشته ووشو و حسین روحانی و شهاب سلطانی نیز در رشته کاراته به عنوان مربیان زنجانی تیم ملی در این بازی ها حضور خواهند داشت.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای حضور در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نیز 18 ورزشکار زنجانی موفق به کسب سهمیه شده اند که امکان افزایش ورزشکاران وجود دارد.
حمزه پور افزود: هیجدمین دوره بازی‌ های آسیایی 2018 از 27 مرداد جاری تا 11 شهریور امسال در شهر جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد.
6084/6085

نظر شما