شناسهٔ خبر: 27350297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم در زیرکوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم در محور روستایی شهرستان زیرکوه به طول 6.5 کیلومتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ضامن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان زیرکوه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای روکش آسفالت چاه پایاب چاه شط به طول 2.5 کیلومتر به اتمام رسیده است و 4 کیلومتر در حال اجرا می‌باشد.


وی افزود : این پروژه بصورت پیمانی و در مدت 3 ماه از ابتدای اردیبهشت ماه اجرای شد که برای اجرای این عملیات یک ملیارد و596 هزارو 882ریال از محل اعتبارات بحران هزینه شده است.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زیرکوه بیان کرد : از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی شهرستان است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.


ضامن در خصوص پروژه های آتی در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زیرکوه گقت : پروژه ایمن سازی محور زهان- اسفدن از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زیرکوه خواهد بود که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد گردید.

وی افزود : زیرکوه دارای بیش از 1116 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌گردد.

انتهای پیام/ک

اجرای پروژه ایمن سازی محور زهان- اسفدن

 

برچسب‌ها:

نظر شما