شناسهٔ خبر: 27289730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه همشهری | لینک خبر

اسماعیل بیگی: ماهینی می‌خواهد سر ماجرای طارمی تلافی کند

او بازیکن مااست و پول می‌گیرد برای ما بازی کند

صاحب‌خبر -

بعد از حواشی مسابقه با استقلال‌خوزستان، بازیکنان پرسپولیس در حرکتی هماهنگ مدیر کانون هواداران این باشگاه را مقصر این اتفاقات اعلام کردند. آنها اعتقاد داشتند حواشی شکل‌گرفته در بازی قبل مقابل فولاد خوزستان که به درگیری و فحاشی هواداران دو تیم انجامیده بود درنهایت باعث شد تا آنها در اهواز به این شکل به‌دنبال انتقام باشند.
لیدر باسابقه باشگاه پرسپولیس اما درخصوص این واکنش بازیکنان به همشهری گفت: « من در بازی قبل خودم فولاد را تشویق کردم  و به لیدرهای آنها خوشامد گفتم. آخر بازی هم که فولادی‌ها به تهرانی‌ها فحاشی کردند خیلی زود خودم را رساندم تا جلوی هوادار خودمان را بگیرم. درصورتی که  ماهینی و سیدجلال کامنت معناداری گذاشته بودند و غیرمستقیم ناراحت بودند که چرا ما جلوی مردم را گرفتیم و حتی مسئولان کانون هواداران اهواز هم مصاحبه و اعلام کردند که هیچ توهینی در تهران علیه ما نشده است. حتی آخر بازی هم خود لیدر آنها فریاد می‌زند که آقا ما مهمان هستیم و فحاشی نکنید. حالا که یک کلیپی درست  و صداگذاری کرده‌اند چه ربطی به من دارد؟ این قضیه اصلا ربطی به ما ندارد. البته درمورد صحبت‌های سیامک نعمتی باید بگویم که منظور او شخص دیگری بوده و من نیستم.»
اسماعیل بیگی درمورد صحبت‌های ماهینی گفت: « در زمان حضور طارمی این آقا گفت من شنیده‌ام که به مهدی از روی سکوها فحش داده‌اند و من شاهد هستم که بعد از آن رفتند و حلالیت طلبیدند. من آن روز مطلبی گذاشتم و اعلام کردم که اگر هرکسی ثابت کند که ما به طارمی فحش دادیم او را مجانی به عمان می فرستیم. حالا ماهینی با طارمی رفیق است و سر جریان طارمی می‌خواسته تلافی کند.»
لیدر سرخپوشان در ادامه افزود:« ماهینی بازیکن مااست، پول می‌گیرد و  برای ما بازی می‌کند. یک‌روز هم  یک بازیکن دیگر می‌آید جای او. این روزها می‌آید و می‌گذرد؛ من نمی‌توانم تیم را به حاشیه بکشم. من همه زندگی‌ام پرسپولیس است. اتفاقا چند بازیکن بعد از بازی زنگ زدند اما من جواب آنها را ندادم.»
اسماعیل بیگی درخصوص اینکه گفته می‌شود به هادی نوروزی فقید فحاشی کرده، توضیح داد: «هادی نوروزی بهترین رفیق من بود. اینکه بخواهیم به‌خاطر جریحه‌دار کردن احساسات از این مسائل حرف بزنیم، خیلی بد است. همه از رابطه گرم من و مرحوم هادی باخبر هستند و افتخار می‌کنم که بعد از چند سال هنوز توانسته‌ایم یاد او را روی سکوها زنده‌ نگه داریم. گواه این مسئله رابطه بین من و برادر هادی است و حتی جنازه هادی نیز به من تحویل داده شده بود و الان که دست او از این دنیا بریده شده و نمی‌تواند گواهی دهد، این حرف‌ها را می‌زنند تا با احساسات مردم  بازی کنند.»

نظر شما