شناسهٔ خبر: 67625760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیمار فعلا دور از میادین

خبری از گران‌ترین خرید تاریخ الهلال نیست

نیمار همچنان در حال ریکاوری مصدومیت رباط صلیبی خود است و بعید به نظر می‌رسد تا دو ماه دیگر بتواند به فوتبال برگردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته مانده به شروع تمرینات پیش فصل الهلال و یک ماه تا رسیدن به زمان تخمینی برای بهبودی، هیچ خبری از ریکاوری نیمار نیست.

2051606

نیمار یک ستاره است، یکی از رسانه‌ای‌ترین چهره‌ها در فوتبال جهان، و این یعنی هر چیزی پیرامون او بازتابی گسترده خواهد داشت. نیمار بیش از 7 ماه است که به دلیل آسیب‌دیدگی شدید زانو که رباط‌ها و مینیسک او را تحت تأثیر قرار داده، از میادین بازی دور بوده است. اگرچه برآوردهای بازگشت او به فعالیت را حدود 9 ماه پس از عمل جراحی نشان می‌دهد، وضعیت او در این مقطع ناشناخته است.
نیمار چند هفته‌ای است که تمرینات قدرتی و دویدن مداوم را شروع کرده و هنوز نمی‌توان زمان بازگشت او را تخمین زد.

این واقعیت که او دوباره توپ را لمس کند، گام بزرگی به جلو خواهد بود، با این حال، حتی در این صورت، برای چنین مصدومیت جدی‌ای در یک بازیکن 32 ساله، احتیاط ضروری است. در همین حال، ستاره برزیلی برای تشویق تیم ملی برزیل هفته گذشته در آمریکا بود.

2031815

بازگشت به عربستان با برزیل؟

الهلال با آغوش باز منتظر بازگشت نیمار است. او می‌تواند نیروی  تقویتی بزرگی برای تیمی باشد که با اقتدار قهرمان لیگ عربستان شد. هواداران نیز دلتنگ تماشای بازی‌های نیمار هستند اما هنوز مشخص نیست او برای ادامه ریکاوری به ریاض بر می‌گردد یا در برزیل خواهد ماند. الهلال برای قهرمانی لیگ نخبگان آسیا نیازی ضروری به نیمار خواهد داشت اما آیا او در بهترین فرم در دسترس خواهد بود؟

نظر شما