شناسهٔ خبر: 27248437 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حدود یک هزار دستگاه لوازم خانگی در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف بیش از یک هزار دستگاه لوازم خانگی توسط تعزیرات حکومتی و نیروهای گمنام امام زمان (عج) و بازرسان دستگاه های نظارتی در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

داریوش جودکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ادامه بازرسی های مستمر از انبارهای کالایی در سطح شهر، گفت: احتکار یکی از عوامل مهم در بالا بردن قیمت ها است و از این رو با محتکران برخورد شدید می شود.
وی اظهار داشت: در ادامه بازرسی از انبارهای کالایی به منظور ایجاد آرامش و ثبات در بازار از سه انبار که براساس گزارش های مردمی رصد شد بیش از یک هزار دستگاه انواع تلویزیون، یخچال ، لباسشویی و سایر لوازم در یکی از محله های کرمانشاه کشف شد.
او تصریح کرد که متاسفانه با مشقت زیاد موفق به باز کردن آنها شدیم و یک انبار فاقد مجوز و ثبت موجودی کالا و ثبت انبارها در سامانه بود که به سرعت برای آن تشکیل پرونده و به سازمان صنعت ، معدن و تجارت برای طی مراحل قانونی ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت و شرایط کنونی بازار گفت: با توجه به نوسانات قیمت در بازار و خودداری بعضی از واحدهای صنفی از فروش کالا و انبار کردن به دلیل سودجویی تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه های نظارتی به صورت شبانه روزی این انبارها را رصد می کنند و با شناسایی انبارها و واحدهای صنفی با سوء استفاده کننده گان بشدت برخورد می کند.
جودکی از مردم استان خواست تعزیرات حکومتی را در این راه همراهی کنند و در این خصوص اطلاع رسانی نمایند و ما نیز گزارش ها را پیگیری خواهیم کرد و تحت عنوان احتکار با آنان برخورد خواهیم نمود.
او با قدردانی از گزارش های مردمی خواستار همکاری بیشتر مردم در شناسایی انبارهای احتکار کالا شدند و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی – ارزی به سرعت گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان 300000135 ارسال و یا با تلفن 124 تماس حاصل نمایند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش و اعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.
3033/8066

نظر شما