شناسهٔ خبر: 2706182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تولید کنندگان،سربازان خط مقدم سازندگی و خدمت رسانی به جامعه هستند

تولیدگران و صنعتگران، سربازان خط مقدم سازندگی و خدمت رسانی به جامعه هستند و در حل مشکلات شان باید همه مسولین و مقامات اداری و دولتی بسیج شوند و تمام موانع و مشکلات را رفع نمایند.

صاحب‌خبر -

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ی ویژه شهرستان بابل اظهار داشت:تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان در راه تولید مشکلاتی دارند که خواسته هایشان به حق و قابل پیگیری است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،جلسه ماهانه اعضای انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل با حضور جعفر آقاجان نتاج،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ی ویژه شهرستان بابل بمنظور آشنایی و طرح مسایل و مشکلات پیش روی تولید در شهرستان بابل برگزار گردید.

وی افزود: تولیدگران و صنعتگران، سربازان خط مقدم سازندگی  و خدمت رسانی به جامعه هستند و در حل مشکلات شان باید همه مسولین و مقامات اداری و دولتی بسیج شوند و تمام موانع و مشکلات را رفع نمایند.

جعفر آقاجان نتاج با اشاره به تصویب طرح تکریم ارباب رجوع در مجلس، حفظ حقوق قانونی و شهروندی را از وظایف مدیران و کارکنان ادارات دانست و افزود:تمام مدیران و کارکنان اداری شهرستان می بایست در رفتارها و اعمالشان این موارد قانونی را رعایت کنند و احترام مدیران واحدهای تولیدی، این سرمایه گذاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نگه بدارند و با گرمی از آنها در مراجعات به ادارات برخورد نمایند.

وی در پایان  افزود:مدیران واحدهای تولیدی می توانند مکاتبات و درخواستهای به حق خود را به فرمانداری انتقال دهند و فرماندار و سایر مسولین مستقر در فرمانداری آمادگی دارند تا باحل و فصل مشکلات پیش رو،اقدامات مثبتی را انجام دهند. و در همین راستا دید و نگاه خوبی هم در شهرستان با آمدن دولت تدبیر و امید نسبت به کارفرمایان و سرمایه گذاران وجود دارد و امیدواریم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی گام برداریم.

محمد صادق رمضانپور چاری رییس انجمن کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل نیز در ادامه اظهار داشت:با اقدامات و حل مشکلاتی که در دفتر انجمن صورت می گیرد،تنها به عنوان تزریق مسکن به واحدهای تولیدی عمل می شود ولی درمان قطعی صورت نمی گیرد.

وی از مسولین و دولت مردان خواست:تا نسبت به حل مشکلات و آسیب های موجود در بخش صنعت و تولید فکر اساسی نموده تا سربازان خط مقدم تولید و خدمت نظام مقدس بتوانند با امید و انگیزه ای که با روی کار آمدن دولت یازدهم بوجود آمده، همچنان با جسارت و شهامت بسیجی گونه شان به فعالیت و تولید و ایجاد اشتغال ادامه دهند.

محمد صادق رمضانپور در ادامه از حجت الاسلام تقوی فر مدیر کل دادگستری استان تشکر و قدردانی نمودزیرا که ایشان شخصاً پای کار آمدند و در جهت تحقق مدیریت جهادی با آن روحیه مبارزه طلبانه و بسیجی گونه هاشان نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام نمودند.

وی در ادامه با تقدیر از استاندار مازندران وفرمانداربابل،افزود:دید و نگاه خوبی در سطح استان و شهرستان به تولید و اشتغال ایجاد شده و این اعمال مدیران هم سبب شده تا مدیران واحدهای تولیدی روحیه و انگیزه مضاعف بگیرند و در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری(اقتصاد مقاومتی) گام بردارند.

نظر شما