شناسهٔ خبر: 26952851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ۳۱۰ ویژه برنامه غنی سازی اوقات فراغت در خاش

معاون ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته در خصوص غنی سازی اوقات فراغت ۳۱۰ ویژه برنامه از سوی ادارات عضو ستاد اوقات فراغت شهرستان خاش اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مینا مقیمی معاون ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان امشب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خاش اظهار داشت: در سال گذشته ۹ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان خاش برگزار شد و تلاش بر این بوده تا جلسات مصوبات اجرایی داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۴ سمن رسمی در شهرستان خاش وجود دارد که با اخذ اعتبار نامه رسمی و ارائه توجیهات طرح‌های خود به آن‌ها اعتبار اختصاص داده می‌شود.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته در خصوص غنی سازی اوقات فراغت ۳۱۰ ویژه برنامه از سوی ادارات عضو ستاد اوقات فراغت شهرستان خاش اجرا شده است که گزارشات برگزاری این ویژه برنامه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال شده است.

وی گفت: تهدیدات فضای مجازی به صورت گسترده بنیان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده و برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در راستای کاهش این آسیب‌ها در جامعه ضروری است.

مقیمی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای خانواده‌ها و فرزندان در خاش گفت: به زودی ۲ دوره آموزشی برای معرفی و شناسایی آسیب‌ها و استفاده صحیح از این ظرفیت توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر ویژه برنامه‌های ارائه شده توسط اداره ورزش و جوانان خاش کانون‌های مساجد، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پایگاه‌های بسیج نیز از جمله پایگاه‌ها و مراکز غنی سازی اوقات فراغت به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ع

برگزاری  ۳۱۰ ویژه برنامه  اوقات فراغت

نظر شما