شناسهٔ خبر: 26832230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آتش سوزی در خمین مهار شد+ فیلم + تصاویر

کار مهار آتش در شهرک صنعتی خمین پایان یافته و متاسفانه این انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین منجر به کشته شدن ۲ کارگر براثر آتش سوزی شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / ظهر روز جمعه یک واحد پتروشیمی در شهرک صنعتی خمین آتش گرفت که پس از وقوع حادثه نیروهای امدادی و آتش نشانی در محله حادثه حضور یافتند و مشغول مهار آتش شدند.

این در حالی بود که بیش از 10 دستگاه ماشین آتش نشانی از شهرستان های اراک و محلات و خمین برای مهار آتش به محل حادثه در شهرک  صنعتی خمین اعزام شدند.

---

آتش سوزی و انفجار مهیب در شهرک صنعتی خمین

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به انفجار در شهرک صنعتی خمین به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در این شهرک یک آتش‌سوزی شکل گرفته و به محض این اتفاق تمام نیروها در تلاش برای خاموشی هستند.

فتح اله حقیقی افزود: به منظور خاموش کردن این آتش از تمام ظرفیت شهرستان خمین، اراک، پتروشیمی شازند استفاده کرده و همه در تلاش خاموش کردن این آتش هستند.

---

آتش‌سوزی مخازن

مدیرکل بحران استانداری مرکزی دقایقی بعد در مصاجبه با خبرنگار تسنی با اشاره به انفجار شهرک صنعتی خمین اظهار داشت: در این شهرک چند مخزن حاوی حلال شیمیایی و نفت امروز در حدود یک ساعت پیش آتش گرفته است.

حمید غیاثی افزود: متاسفانه دو نفر از پرسنل شهرک ناپدید شدند که یا حضور نداشتند و یا اینکه در آتش قرار دارند و تاکنون اطلاع دقیقی به دست نیامده و یک نفر هم زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

---

مرگ دو کارگر

فرماندار خمین ساعتی بعد با اشاره به پایان مهار آتش در این انفجار به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اقدامات نهایی در حال انجام و آتش در دست کنترل و علت حادثه در دست بررسی است.
احمدطهرانی از مرگ دو کاگر خبر داد و افزود: متاسفانه 2 کارگر در این آتش سوزی جان باختند و یک مصدوم نیز به بیمارستان امام خمینی( ره) شهرستان خمین اعزام شد.

---

علت حادثه

مدیرکل بحران استانداری مرکزی بار دیگر در مصاحبه با خبرنگار تسنیم از مهار این آتش سوزی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه ساعات 16 و با همکاری آتش نشانی خمین و شهرهای همجوار از جمله اراک و شازند، این حریق مهار شد و اقدامات نهایی برای جلوگیری از حریق مجدد در حال انجام است.

غیاثی اضافه کرد: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی قرار دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما