شناسهٔ خبر: 26729169 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موفقیتهای ارتش در درعا، پایه گذار پایان دادن به جنگ در سوریه است

حسین جابری انصاری معاون ارشد ظريف وزیر امور خارجه کشورمان و هیئت همراه با بشار اسد رئيس جمهوري سوريه ديدار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسيما ؛ خبرگزاري سوریه (سانا) در صفحه خود در توئیتر از دیدار حسین جابری انصاری معاون ارشد وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه او با بشار اسد رئيس جمهوري سوريه خبر داد.
 
ديدار جابري انصاري با بشار اسد
 
بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت موفقیتهای ارتش این کشور در درعا، پایه گذار پایان دادن به جنگ در سوریه است.

به گزارش خبرگزاری یونیوز ، بشار اسد افزود موفقیتهایی که در درعا به دست آمده نشانگر اراده پولادین ارتش سوریه و نیروهای کمکی و نیروهای هم پیمان برای آزادسازی کامل سرزمین سوریه از لوث تروریسم است.
 
بشار اسد در دیدار با حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی و هیئت همراهش با وی افزود نابودی تروریسم در بیشتر خاک سوریه ، مناسب ترین بستر را برای دستیابی به نتایج در سطح سیاسی که به جنگ در سوریه پایان می دهد فراهم آورده است اما سیاستها و پیش شرطهایی که کشورهای حامی تروریسم مطرح می کنند ؛ نمی گذارد به جنگ علیه سوریه پایان داده شود.

­خبرگزاری رسمی سوریه سانا اعلام کرد در این دیدار بر اهمیت دستاوردهای روابط راهبردی بین سوریه و ایران برای ملتهای دو کشور و برای مصلحت سراسر منطقه و نیز درباره ادامه تلاش برای تقویت این روابط و ارتقای مداوم آن تأکید شد زیرا عامل مهم و اساسی ثبات در منطقه است.

در سطح سیاست بین الملل نیز دو طرف تأکید کردند سیاست انحصار در تصمیم گیری که برخی کشورهای بزرگ در این مدت اخیر در پیش گرفته اند خطرناکترین عامل بی ثبات کننده صلح و امنیت بین المللی است و هر اندازه که مخالفت کشورها با این سیاست افزایش یابد فرصتهای تثبیت ثبات در جهان نیز افزایش پیدا می کند .

نظر شما