شناسهٔ خبر: 26546750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه ریزی و مدیریت جهادی مهمترین وظیفه مسئولان

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه شهر لنده گفت: مهمترین وظیفه مسئولان دفاع به موقع و جلوگیری از ضرر است که در این زمینه باید با برنامه ریزی و مدیریت جهادی عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ امام جمعه شهر لنده در خطبه های نماز عبادیبرنامه ریزی و مدیریت جهادی مهمترین وظیفه مسئولان سیاسی جمعه این شهر با اشاره به مهمترین مشکلات گریبانگیر بازار گفت: اعتراضات به نوسانات در خصوص وضعیت بازار ارز در جامعه از مهمترین گلایه های به حق مردم بود که با تجمعات صنفی همراه شد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام چندسالی است جنگ فرهنگی و اقتصادی را شروع کردند افزود: باید از فرصت ها برای دفاع از مردم و کشور با مدیریت جهادی استفاده کرد و مسئولان هم باید روش های نامناسب اقتصادی را که خوب نتیجه نداند کنار بگذارند.
خطیب جمعه شهر لنده اضافه کرد: مدیریت جهادی و برنامه ریزی صحیح می تواند از آسیبها در مواجهه با چالشها جلوگیری کند ،مشکلات و دردهای مردم با حرف درمانی التیام نخواهد یافت بلکه در کنار مردم بودن برای مردم مهم است.
وی گفت:ایجاد یاس و نا امیدی و عملکرد ضعیف برخی از مسئولان موجب کامل شدن پازل نا امیدی مردم و تکمیل سناریوی دشمن می شود.
امام جمعه شهر لنده ادامه داد: قوه قضاییه باید با کسانی که کالاها را با ارز دولتی وارد می کنند و به قیمت چندین برابر به مردم می فروشند برخوردجدی و قاطع داشته باشد.
محمودی اصل به روز دهیاری ها و شهرداری ها اشاره کرد وگفت:این روز را به مجموعه دهیاری ها و شهرداری ها تبریک می گوییم و لازم است آنان در جهت بهبود وضعیت خدمات شهری و روستایی و رضایت شهروندان تلاش مضاعف داشته باشند.
وی از تلاش های شهرداری شهر لنده در جهت رفع مشکلات و افزایش پروژه های عمرانی و زیر سازی معابر و کوچه ها و رضایت مندی مردم قدردانی کرد.
امام جمعه شهر لنده وضعیت سخت و طاقت فرسای آب شرب در شهرک فجر را واقعا جدی دانست و گفت:  تا زمان تکمیل مخزن آب شهرک فجرباید از طریق تانکر آبرسانی انجام شود.

نظر شما