شناسهٔ خبر: 26435395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

نیروی انتظامی سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است

استاندار زنجان بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است و ماموران نیروی انتظامی پرچمداران جلوگیری از شیوع اعتیاد محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان به همراه سردار علی آزادی،فرمانده انتظامی استان زنجان، فرمانده سپاه استان و رئیس بنیاد شهید استان در دیدار با مادر شهید مبارزه با مواد مخدر محسن جزمزیدی،  عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیش از سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است .

 وی افزود: امروز یکی از نگران‌‌های همه مسئولان کشور ، گسترش آسیب‌های اجتماعی به ویژه مصرف مواد مخدر و اعتیاد است

درویش امیری اظهار داشت: جمهوری اسلامی در مسیر ترانزیت و توزیع مواد مخدر قرار دارد و سوداگران مواد مخدر برای کسب درآمد نامشروع بیشتر ، از کشتن جوانان این مرزو بوم هیچ ابایی ندارند.

 استاندار زنجان گفت: ماموران نیروی انتظامی در مقابل این سوداگران و افرادی که در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند با جان و دل مبارزه کرده‌اند.

وی یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی پرچمداران جلوگیری از شیوع اعتیاد ، سالم سازی کشور و سدی در گسترش آسیب های اجتماعی محسوب می‌شوند.

درویش امیری خاطرنشان کرد: به کمک نیروی انتظامی و برای یاد آوری شهدایی که در مسیر سالم ماندن جامعه و مبارزه با مواد مخدر جان خود را تقدیم کردند باید یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر احداث و راه اندازی شود.

استاندار برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر این استان دستور ساخت یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر در شهر زنجان را صادر کرد.

نظر شما