شناسهٔ خبر: 2635688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخشدار جوادآباد خبر داد

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش جوادآباد در پروژه مهر

بخشدار جوادآباد از کسب رتبه عالی آموزش و پرورش بخش جوادآباد در پروژه مهر 93 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیدهمایون عباسی ظهر امروز در نشستی که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جوادآباد برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگیان در همه عرصه‌ها و فعالیت‌ها حضوری مستمر و تأثیرگذار دارند، اظهار داشت: براساس ارزیابی صورت گرفته از اقدامات پروژه مهر توسط کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره آموزش و پرورش منطقه جوادآباد در بین ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان تهران رتبه عالی کسب کرده که به همه فرهنگیان منطقه جوادآباد و مردم این دیار تبریک می‌گویم.

رئیس شورای آموزش پرورش بخش جوادآباد افزود: پروژه مهر یکی از برنامه‌های مهم و کلیدی وزارت آموزش و پرورش برای شروع مناسب و با شکوه مدارس است که اجرای با کیفیت آن سالیان سال خاطره خوشی در ذهن دانش‌آموزان باقی خواهد گذاشت.

نماینده عالی دولت در بخش جوادآباد با بیان اینکه کسب رتبه عالی پروژه مهر با همت مضاعف و مشارکت مدیران مدارس، معاونان، دبیران، آموزگاران و سایر کارکنان اداری بدست آمده است، تصریح کرد: کسب این رتبه مهم نشان از جایگاه بالای فرهنگیان بخش جوادآباد در عرصه تعلیم و تربیت دارد.

مشاور فرماندار ورامین بیان داشت: فرهنگیان به عنوان طلایه‌داران پیشرفت و اقتدار علمی و فرهنگی ایران اسلامی هستند ، که با کوشش عالمانه و اندیشه خردورزانه باعث ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور اسلامی ما هستند، می‌شوند.

در ادامه این نشست رئیس آموزش پرورش بخش جوادآباد گفت: در راستای اجرای دستورالعمل آموزش و پرورش استان و به منظور آماده‌سازی و بازگشایی مدارس، اداره آموزش پرورش جوادآباد با تشکیل ستاد و کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته ساماندهی نیروی انسانی، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی، تعمیر و تجهیز و انتصابات از فروردین ماه 1393 فعالیت خود را آغاز و با توجه به جلسات مستمر و بازدیدهای که توسط ناظران استانی در روز جشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس صورت گرفت موفق به کسب رتبه عالی شد.

حسین النچری خاطرنشان کرد: به‌ منظور توسعه و تقویت مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش شایسته است از همراهی و مساعدت‌های بی‌شائبه بخشدار نیک‌اندیش و فهیم بخش جوادآباد تقدیر و تشکر عرض کنیم.

وی گفت: یقینا همراهی و همگامی سید همایون عباسی بخشدار جوادآباد در جهت ارتقای کیفیت آموزش و پرورش می‌تواند اثرات مطلوب و رضایت‌بخشی در بخش جوادآباد داشته و موجبات رشد و تعالی آموزش فراهم شود.

النچری در پایان افزود: آموزش و پرورش بخش جوادآباد بر خود لازم می‌داند به پاس این تلاش و همراهی در جذب کمک‌های مالی و تجهیزاتی، تقدیر و تشکر خود را نثار وجود این بزرگوار کند.

انتهای پیام/2462/الف30/ض1002

نظر شما